song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه
song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه

songilgook news

سلام دوستان من امروز یک خبر خوندم که اصلا باور نکردنی نیست 

سونگ گفته که علاقه منده که در آینده دخترهای دو قلو هم داشته باشه به اسم های nara و woori 
ذکر منبع:وب مهسا جون 
متن انگلیسی داشت من ننوشتم ببخشید


songilgook model for FILA

سلام دوستان امروزم میخوام 2 تا دیگه عکس از سونگ بزارم 
ذکر منبع:وب مهسا جونم 

Styler Magazine, September 2014 issue

سلام دوستان خوبید امروز میخوام 5 تا عکس از سونگ بزارم که تو مجله بوده

ذکر منبع:وب مهسا جون


نگار جون نوشته:

یعنی من که دیگه ساکت شدم . توروخدا تیپ و استایل رو میبینید ؟ WO0O0O0O0O0O0W

 








پست ایمیج

پست شهادت

سلام دوستان شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) رو به همه تون تسلیت میگم  

عکس جدید سه قلوهای سونگ

سلام دوستان امروز میخوام 3 تا عکس جدید از سه قلوها بزارم که به قسمت 8 مستند ربطی نداره 

ذکر منبع وب مهسا جونم 


Superman is comeback 7

سلام دوستان من امروز میخوام دانلود قسمت 7 مستندو بزارم و یک مژده بدم که خیلی خوشحال میشید 

اونم اینه که سونگی و سه قلوها قراره تا آخر سال ۲۰۱۴ توی این برنامه بمونن و هر هفته با ماها همراه باشن .  آخه خبر بهتر از این ؟ حالا همه مژدگانی منو بدید لطفا . منتظرمااااا 

همونطور که خودتون بهتر میدونید برنامه تلویزیونی بازگشت سوپرمن از یه سری خانواده و بچه هاشون تشکلی شده .حالا اینا از بین اون همه خانواده میخواستن فقط چهارتا رو انتخاب کنن که تا مدتی طولانی باهاشون همکاری کنه و سونگی و سه قلوهاشونم یکی از اون چهارتا خانواده بودن .  ای جووووونم خب معلومه . کی مثل خانواده گوک میشه ؟؟؟  نه شما بگید !!!!!  البته که هیچکس . 

 اینارو از وب نگار کپی کردم دوستان 

part 1

 part 2

part 3 

خیلی خوشحالم . میتونیم بزرگ شدن سه قلوهارو خودمون ببینیم . 


ذکر منبع پرنس افسانه ای-نگار و نگین جون 

عکس های جدید سه قلوها

سلام دوستان امروز دوباره میخوام عکس جدید سه قلوهارو بزارم دوستان 

ذکر منبع وب مهسا جونم 




پنجمین سالگرد ورود سونگ به ایران

سلام دوستان امروز پنجمین سالگرد ورود سونگ به ایران هست و من هیچ وقت این روزو فراموش نمیکنم 

دوستان اگه شما به جای من بودید چیکار میکردید در مورد درد کشیدن و دوری از سونگ من نمیتونم فراموشش کنم تا روزی که به ایران بیاد 


ادامه عکس های جدید سه قلوها

سلام دوستان امروز میخوام ادامه عکس های جدید سه قلوهارو بزارم که مربوط به قسمت 7 مستند میشه  

ذکر منبع:وب مهسا جونم 








عکس جدید سه قلوهای سونگ و تیزر قسمت 7 مستن

سلام دوستان خوبید من امروز عکس جدید سه قلوهارو دیدم که مربوط به قسمت 7 مستند میشه دوستان ذکر منبع وب پرنس افسانه ای نگار-نگین وب مهسا جونم