song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه
song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه

I Am You

سلام دوستان خوبید امروز میخوام از تئاتر پست بزارمذکرمنبع:پرنس افسانه ای-نگار جونمو وب مهسا جونم   
 
ادامه مطلب ...

I Am You 2014 Teaser

سلام دوستان خوبید امروز میخوام تیزر تئاتر I am you رو که فارسیش میشه من شما هستم و بزارم که سونگ برای دومین بار میخواد روی صحنه بره 

ذکرمنبع:پرنس افسانه ای:نگار جونم 
 
ادامه مطلب ...

songilgook news

سلام دوستان خوبید امروز میخوام یک خبر خوب بهتون بدم خبرم اینه فیلم سینمایی سرگیجه 6 نوامبر اکران میشه و از پوستر فیلم هم رونمایی شده هورا هورا هورا 

ذکرمنبع:وب مهسا جونم و پرنس افسانه ای-نگار جونم   





Songilgook CF

دوستان خوبید ببخشید ان قدر زیاد آپ میکنم

آخه میخوام روزایی که نبودمو جبران کنم خوب بریم سراغ آپ امروزمون که میخوام عکس های جدید سونگ و سه قلوهارو براتون بزارم دوستان الهی دورش بگردم سونگ خیلی خوشتیپ شده 
ذکرمنبع:وب مهسا جونم 
 
ادامه مطلب ...

Il Gook participated in a marathon

سلام دوستان خوبید امروز میخوام عکس های جدید سونگ و سه قلوهارو بزارم والله خودم اسم مطلبو تو گوگل ترجمه کردم نوشت ایل گوک در یک ماراتن شرکت کردند فکر کنم همینطور باشهذکرمنبع:پرنس افسانه ای-نگار جونم 

 خبر:دوستان سونگ در 2 ماراتن شرکت کرده
ادامه مطلب ...

عکس های جدید سونگ و سه قلوها در تبلیغات

سلام دوستان خوبید امروز میخوام عکس های جدید سونگ و سه قلوهارو که مربوط به تبلیغات میشه بزارم 
ذکرمنبع:وب مهسا جونم 




عکس های جدید سونگ و سه قلوها

سلام دوستان خوبید من امروز میخوام عکس های جدید سونگ و سه قلوهارو بزارم که مربوط به قسمت های آینده مستند میشه در ضمن این هفته قسمت 16 مستند پخش نشد چون در کره مسابقات بیسبال بود دیگه پخش نشد ایشالله هفته بعد

ذکرمنبع:وب مهسا جونم 

  ادامه مطلب ...

songilgook clip

سلام دوستان خوبید امروز میخوام دومین کلیپ جدید سونگو که مربوط به تئاتر میشه رو بزارم دوستان 

ذکرمنبع:وب مهسا جونم



کلیپ جدید سونگ

سلام دوستان امروز میخوام کلیپ جدید سونگو بزارم که قبلا عکساشو گذاشتم همون عکسایی که مربوط به کنفرانس سرگیجه میشد 
ذکرمنبع:وب رهنما جونم 
 
ادامه مطلب ...

songilgook clip

سلام دوستان خوبید خوشید سلامتید روز میخوام کلیپ جدید سونگو بزارم که مربوط به تئاتر میشه بزارم 
ذکرمنبع:وب مهسا جونم