song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه
song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه

معذرت خواهی

سلام دوستان خوبید خوشید سلامتید 

دوستان امیدوارم در امتحاناتون موفق باشید و ایشالله نمره های خوبی بگیرید من یک معذرت خواهی به همه شما بدهکارم واقعا ببخشید که وبو بروز نمیکنم همونطور که از بیماری چشمای سونگ باخبرید از اون موقعی که بیماری سونگو فهمیدم خیلی نگرانشم خیلی دوستش دارم که همه تون این موضوعو میدونید و دوست دارم زودتر خوب بشه ازتون خواهش میکنم تا براش دعا کنید زودتر خوب بشه منم چون نگرانشم نمیتونم مطلب بزارم ببخشید ولی اگه یکم چشمای سونگ خوب بشه مطلب میزارم اینو به همه تون قول میدم سونگ فقط به دعاهای طرفداراش و همینطور من و خونواده اش احتیاج داره تا این دعاها مستجاب بشه و لبخند همیشگی سونگ بیاد رو لباش