song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه
song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه

تولد 44 سالگی سونگ عزیزم

سلام دوستای گلم خوبید خوشید سلامتید ایشالله که همیشه سلامت و موفق باشید دوستان اکثر نظراتتونو تایید نکردم  ببخشید ولی ایشالله بعد از اینکه اینترنتم وصل شد نظراتونو تایید میکنم دوستان همونطور که همه تون میدونید امروز تولد 44 سالگی سونگ عزیزمه و من از همین جا تولدشو بهش تبریک میگم و میگم سلام سونگ عزیزم تولدت مبارک عزیز دلم خوشحالم که به این دنیا اومدی خوشحالم که طرفدارت هستم عزیزم با تمام وجودم تولد 44 سالگیتو بهت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه کنار خانواده ات سلامت و موفق و خوشبخت باشی و همیشه زندگی عاشقانه و خوبی داشته باشی عزیز دلم امیدوارم در سریال جدید تاریخیت موفق و سربلند باشی عزیزم 

دوستان فردا عید غدیر خم هست عید همه تون مبارک دوستان ایشالله که همیشه کنار خانواده هاتون سلامت و موفق و خوشبخت باشید :25:  :10:  :9:  :20:  :19:  :15:  :22:  :5: 

دوستان یه سری هم به پست جدید وبم هم بزنید ممنونم شرمنده ام که نتونستم متن های تولدت مبارکو بزارم ولی تو وب خودم گذاشتم ایشالله جبران میکنم

 :25:  :10:  :9:  :20:  :19:  :15:  :22:  :5: