song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه
song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه

SIG news

سلام دوستان خوبید امروز میخوام یک خبر خوب بدم 

ذکرمنبع:پرنس افسانه ای:نگار جونم
اینارو دوستم نگار جون نوشته
-125512238.jpeg

1894164113.jpeg

-819262543.jpeg

همونطور که میبینید عکسای بالا پوستر فستیوال بین المللی پوسانه که قراره سرگیجهVertigo” توش اکران بشه . روز اکرانشم ۳ اکتبر همون ۱۱ مهر هست یعنی همون روز جشنواره .

خب خبر بعد اینکه احتمال زیاد اکثرا با تئاتر "I Am You" آشنا هستید . حالا همگی مژده بدید که ۲۵ نوامبر ۲۰۱۴ دوباره سونگی برمیگرده روی صحنه برای اجرای این تئاتر . یعنی چی ؟ یعنی تمام دلتنگیامون رو سونگی داره جبران میکنه .

و آخریشم که قبلا هم گفته بودم بازگشت سوپرمن تا آخر ۲۰۱۴ ادامه داره .

نظرات 1 + ارسال نظر
رهنما یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 11:49 http://songilgookjoon.blogfa.com

سلوم من خل شدم دیوانه
بگو چرا دو روز مونده به آپ یک سری کلیپ ناب پیدا کردم باید هر طوری است برای تولدش بزارم واااااااااااااااای هنوز هیچ کاری نکردم من برم حداقل عکسها رو آپلود کنم فدات بای

سلام عزیزم برات دعا کردم عزیزم خیالت راحت باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.