song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه
song il guk is the best

song il guk is the best

سونگ ایل گوک با ثمین و شیوا و الهه

BIFF Red Carpet Interview

سلام دوستان خوبید امروز میخوام یک پست از از مصاحبه جدید سونگ که عکساشو گذاشتم پست بزارم 
ذکرمنبع:پرنس افسانه ای-نگار جونم 
  اینارو دوستم نگار جون نوشته دوستان
10458304_10152464575607263_9049573730865152297_n.jpg

طی مصاحبه ای که ایل گوک در 27 اکتبر در تئاتر جونگ میسو در دونگ سون دونگ داشته ، ایل گوک اظهار کرده که اولش برای شرکت در برنامه بازگشت سوپرمن نگران بوده . 

ایل گوک گفته : اون چیزی کهمن قبل از ظاهر شدن در بازگشت سوپرمن نگرانش بودم این بود که بچه هام میتونستن بزرگ بشن بدون اینکه چیزی بدونن یا از زندگی چیزای زیادی بفهمن ولی دلیلی که تصمیم گرفتم در برنامه شرکت کنم این بود که فعلا بچه هام در سنی نیستن که اتفاقات اطرافشون رو درک کنن و بفهمن .

سه قلوهای سونگ دهان ، مین گوک و من سه در 2012 متولد شدن و الآن نزدیک به سه سالگیشونه . اونا درسنی هستن که چیزهای زیادی یاد میگیرن و کارهای قابل احترامی انجام میدن . 

سونگی میگه : پسر ارشد یعنی دهان از همون تولدش بالغ تر از بقیه رفتار میکرد در حالی که مین گوک خیلی خیلی خوشمزه و بامزست و من سه هم روح آزاد و شادی داره . 

 همونطور بین مصاحبه ایل گوک موبایلش رو در میاره و عکسی بامزه از مین گوک نشون میده . ایل گوک همونقدری که راجع به شرکت در برنامه نگران بوده به همون اندازه هم نگران زمانی مناسب برای ترک برنامه است . 

ایل گوک میگه : سه قلوها هنوز نمیتونن خیلی خوب صحبت کنن و خیلی هیجانزده میشن زمانی که برنامه پخش میشه ولی اونا حتی نمیدونن که این یه برنامه تلویزیونیه . خوشبختانه اونا توی سنی نیستن که بفهمن توی تلویزیون هستن ، من دقیق نمیدونم که تا کی ولی فکر کنم تا زمانی که اونا قدرت تشخیص این چیزهارو پیدا کنن توی برنامه حضور خواهم داشت . 

سونگی گفته که سه قلوها حتی نمیدونن پدرشون یه بازیگره . اون میگه : وقتی که اونا منو توی تلویزیون میبینن فقط میدونن این پدرشونه ولی چیز دیگه ای نمیدونن . چیزی که میدونم اینهکه اونا کارتون پلی رو بیشتر از من دوست دارن و میخنده 

 وقتی که به ایل گوک گفتن خوب میتونی خودت رو توی تلوزیون بهشون نشون بدی ایل گوک جواب داد که : من هرگز نمیتونم از پلی ببرم . من از پلی ممنونم . اون من و همسرم رو نجات داده و خوابوندنشون با پلی خیلی آسونتره  

و در آخر منم باید بگم که پلی هم نشدیم 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.